12 mai 2014

Pas cu pas - cum am reconditionat un scaun?

Heei, salutare, salutare!

Azi am reconditionat unul din scaunele de birou. Materialul era tocit si ieseau scame ( pentru ca motaneii mei au gheruit scaunul oare?!?) si in plus sezutul nu mai era moale ( se tocise buretele).

Ca si materiale necesare, aveti nevoie de :
  • o bucata 1.4*1.4 metri de material gros, din cel care se foloseste la tapiteria canapelelor;
  • foarfeca;
  • masina de cusut;
  • burete;
  • surubelnita/ cheie ca sa desfaceti scaunul Inbus :)
Cum am facut?
1. Am desfacut scaunul si mi-am pus bine suruburile ca sa nu le pierd :D.



2. Am masurat materialul si l-am taiat: o parte pentru sezut si o parte pentru spatar.


3. Am cusut la masina cele doua bucati de material.
4. Am adus cateva ajustari, dupa care am imbracat sezutul si spatarul, am pus si buretele suplimentar.



5. Am re-asamblat scaunul - imbinarile la sezut si spatar nu le-am cusut, ar fi fost bun un capsator special, dar merge si asa. Le-am asezat frumos si nu se vad imbinarile, iar oricand pot scoate husele pentru a le spala.



Daca aveti nelamuriri/intrebari puteti sa mi le adresati aici sau pe pagina de facebook https://www.facebook.com/crindal2013 .

Pupici,
Cris

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Buna,
Multumesc pentru comentariu.
Cris