13 aprilie 2014

Un nou ghiveci redecorat

 In urma articolului am primit 2 ghivece pentru a le reconditiona. Sunt din metal, au stat la soare si s-a ars vopseaua cu care erau date, motiv pentru care Diana ( colega de servici) mi-a propus sa le reconditionez.

 
Zis si facut, tot vine Pastele, asa ca am ales ca model pentru tehnica servetelului si un model cu iepurasi.



Iata rezultatul final ( are 2 parti).




Urmeaza sa redecorez si cel de-al doilea ghiveci, incep sa imi iasa din ce in ce mai bine :D. Pentru cel de-al doilea ghiveci mi-am propus sa il reconditionez tot prin metoda servetelului, model mac rosu + bulinute albe.

Pupici !

Editat 15 aprilie, 9:22 - cel de-al doilea ghiveci este gata :)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Buna,
Multumesc pentru comentariu.
Cris